Søk i denne bloggen

Populære innlegg

tirsdag 22. januar 2013

En Flott dame på Karljohansvern :)


GODT NYTT ÅR! Håper det blir et kreativt år  :-)
Nå er det veldig lenge siden jeg har fått lagt ut bilder her på bloggen min, det har vært veldig travelt i Desember med julekortfotografering, forstørrelser, sykdom og masse jobbing på blomsterbutikken Floriss der jeg også jobber. Høysesong på alt på en gang, så nå har jeg tatt det med ro etter nyttår og tenker å sette igang igjen med både det ene og det andre.

Jeg lar Unni Eriksen få begynne året her på bloggen min!
Hun ser så flott og stolt ut der hun skuer utover himmelen og havet i parken på Karljohansvern.
Solen brøt frem fra skyene denne morgenen og det ble en fin fotoshoot med dans og portretter.
Se forrige innlegg http://fotograf-kjellaug.blogspot.no/2012/10/unni-ordspinneriet.html med Unni her, der vi prøver ut bevegelsesbilder med magedans :-)








Unni skriver og holder skrivekurs for dem som gjerne vil ha litt hjelp til å utrykke seg skriftlig!
Hun kommer til å holde til på Karljohansvern fremover nå to dager i uka og hun har spennende planer på gang ;-) Følg med på hennes hjemmeside og blogg: http://www.ordspinneriet.no/2012/10/dansen-har-sitt-eget-sprak/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar